1år! <3

Jag är proppmätt, har precis ätit Taco. Mycket gott, sugen som fan påt var jag också. Och vet ni va? Jag har fått en finne PÅ LÄPPEN? Trodde inte ens det var möjligt? Men det var det visst. Ont gör det också.
I tisdags firade jag och malin 1år tillsammans. Fick ett ljus som det stog Jag älskar dig på. Luktar sjukt gott, har haft det tänt varje dag. Luktar så gott. Tack för det! <3. Jag älskar dig Malin Ekwall! <3

Imorgon ska jag och rickard(kusinen) bege oss till Asby backe för att åka skidor/snowboard. Första iår. Undra hur det går? Kul som fan är det men ovant i början. Ramla i liften .. Hoppas fan inte jag gör det, då sätter jag mig i bilen och åker hem. Haha!
Nu ska jag "softa" som Leo börjat säga. Kanske har något gott i skafferiet som det står Kim på? Vem vet.
/k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0