Bad+Malin

God kväll.
Igår blev det bad med malin, fick ju massa badprylar av malin, så igår invigde vi det.
Snacka om mysigt, det får vi göra oftare. Det enda som lös var ett doftljus. Så ni kan förstå hur mysigt ljus de var. Sen bada med den man älskar allra mest också! <3
Snart igen?

Idag har jag varit hos farmor och farfar och skottat snö på tak! Tjänade några kronor på det också.
Blev mat+efterätt på det. Sen var jag proppmätt.

Lyckad kväll igår, var tänkt att jag skulle kolla på sverige (hockey). Men jag somnade och fick en lagom munter flickvän bredvid mig .. haha. Somnar med tvn på. då blir mallis galen. ..
Not kul.

Jag tror vi har en halv påse ostbollar i skafferiet? Måste vara mina. Jag ska ta.
Imorgon är det förresten fredag och då blir det "barnvakt" med malin.Mys.
sen lördag ska vi iväg på fest tror jag. Hennes kompis fyller 20.
Så blir dit då.
Nu ska jag forsätta med mitt musiklyssnade. Skid Row - Big guns. Mycket bra!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0