Hår

Hej nu har jag blivit tvungen att blogga igen. Vad ska man säga?
vad här hänt?
Har firat ett års dag med malin, kanske ni redan vet?
Vad mer? "grannen" har slängts sig framför ett tåg. Jag har varit dålig i magen och sovit skönt fram tills idag. Inget bra det .. Imorgon kommer Malin hit för färgning av hår och lite mys sådär på kvällskvisten.

Förresten rakade jag av robert hår. blev ganska mycket hår på golvet, men kul var det. Skrattade!
Man blev ju sugen att göra det själv också. Men det får jag ju inte. Malin skulle göra slut då.
Tydligen är utseendet så viktigt för henne? Hm ... Känns bra det. Status
Nej om man ska lägga sig och vila upp sig tills imorgon då bälingen kommer. Sov gott!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0