Helgen

Jag är trött. Sov så sjukt gott inatt alltså. Igår natt också. Var trött som ett svin dessutom. Var på Barbados i lördags me babe och Robert. Det var kul dock att man var ganska trött, gick upp ganska tidigt den dagen. Vad mer har hänt? Jo sverige har tagit vm-guld i bandy, det kollade man på! Nästan för spännande.

Babe har varit och kollat på lägenhet idag också, det får man inte glömma. Lät som hon var väldigt sugen på den. Vem vet, kanske snart har flyttat iväg. Varför inte? Är ju trots allt 19år. Malin 18. Vore mysigt att flytta ihop. Blir ganska stor skillnad tror jag. Både personlighet och förhållande. Man kommer varandra 1000ggr närmare varandra. Kommer bara älska Malin mer! <3. Även om det inte går älska henne mer än vad jag redan gör. Allt är perfekt! <3

Imorgon är det en vääääldigt speciell dag för oss två. Jag ser fram emot det.
Jag älskar dig Malin Ekwall!
/k

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså älskling. otroligt finaste utav finaste är du.

2010-02-03 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0