Lägenhet

5 på bordet gubba. God kväll!
Så har malin och jag varit på Allakton och kollat på lägenhet. En tvåa på söder. Nej kanske inte riktigt men en tvåa snett över Hemmakväll/strandbaren. Vädligt centralt alltså. Och den är så gott som malins/vår. Känns bra det. Väldigt fint.
Det är väl det största som hänt denna vecka tror jag .. Annars har jag skottat snö, skottat snö, spelat dator, spelat dator och ätit! Lägg märke till Utropstecknet.

Jaha, på lördag ska familjen och kusinerna åka till Kisa och åka lite skidor, gött mos. Efter det ska jag till malin, lär seriöst vara död. Mallan brallan får ta han om lilla mig. Vem vill inte det? ^^ Mohahaha.
Bisarra drömmar har jag också nu, jävla malin ..
Nej, dags för te nu tror jag. Klockan 01:30 är det Ryssland - Canada på tv. Det får man ju bara inte missa (dag-otto)
och vid 06:00 spelar sverige - slovakien. Hehe. Malin kommer imorgon också som pricket över i.
Det var allt för denna gången. To be continued ..
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0