Malin Emma Ekwall<3

Då var denna helgen slut. Blev en helg med mysmalin. Blev mys på alla stjärtans dag. Fick badboll, Kallingar, ljus, "check" <3 och "bath foam". Så nu blir det att bada med mallan. Tack! <3. Saknar mitt doftljus jag alltid hade tänt när jag satt vid datan .. R.I.P Denna veckan blir det väl att kolla lite på OS, det måste man ju göra när det väl går. Är ju inte varje dag det går..
Onsdag morgon kl 06:00 tänker jag gå upp för att kolla på hockey. Jag är seriös.
Nästa vecka ska jag åka och prata med cheferna på jobbet jag ska börja på. Äntligen får man något vettigt att göra på dagarna. Ser fram emot det. Nej nu ska jag KANSKE reta mamma lite till.
Skrämde skiten ur henne och fick höra JÄVLA SKITUNGEEEE !! Haha.

Malin är bäst. Jag äskar dig! <3
/k

Kommentarer
Postat av: flickvän

du är bäst.

2010-02-16 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0