Finally?

God kväll. Då var det dags igen efter en tids lanperiod med roberto. Där fick ni förövring anledningen till varför jag inte bloggat. Jag har spelat istället :). Så " Mal katral with the fal and the sal " har varit sådär lagom glad.
Surpuppa. Men nu ska jag skärpa mig och verkligen försöka skriva varje dag, för din skull Malin.

Igår och idag var jag med just Malin. Vi tog det mestadels lugnt eftersom båda var ganska sega/trötta, iallafall jag. Inte så konstigt om man sitter uppe till typ 04:00 varje dag i typ 4 dagar, eller 3 kanske.

Sova ut har jag inte heller fått göra eftersom malin babe går upp vid 06:00 på morgonen för att bege sig till jobbet. Då är det bara gå upp så man kan lägga sig lite tidigare på kvällen sen. Som jag förmodligen ska göra idag. Kommer sova som en gud inatt. mums.

Imorgon är det fredagsmys planerat. Så drar till storstadan gripenberg för att sova. Eller just det, Malin ska ju jobba lördag också så det blir Tranås. 06:00 igen .. yeah .. Sen senare blir det bandy, bois - boltic. Trevligt.

Nej nu ska jag stämpla ut. Vi hörs

/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0