Jag var 20år gammal ..

Godkväll.
Denna dag kunde ju börjat bättre. Hade världens mardröm.
Men i övring så sov jag apskönt. Börjar bli frisk nu det märks. Börjar få energi igen. Dock gör halsen ont men det går väl över med tiden? Halstabletter får inhandlas imorgon.
Just det, fick ett sms imorse av älski om att jag skulle lyssna på radion vid 11. Självklart gjorde jag det och då får jag höra att  "Malin vill önska en låt till sin pojkvän". Gissa vilken låt? Jo Peter Lemarc - Little willie John. Väldigt bra låt tycker jag. Kanske inte sånt en 19åring ska lyssna på men vafan. Den är typ " vår låt " känns det som.
Hhehe, tycker det var fint gjort!
Måste önska en låt till Mallan nu i dagarna då .. men vad? får tänka ut något roligt.

Nu är klockan lite över 23 och det är varmt och jag börjar bli trött. Funderar starkt på att lägga mig i sängen och kolla på Road Wars. Det gör jag alltid.
Skriver mer imorgon.
Sov gott!
/k

Kommentarer
Postat av: flickvän

men jag är ju för gööllig. me love you!

2010-01-19 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0