Nivea!

Vaknade som vanligt .. sent. Men vad gör det, är ju arbetslös. Idag var det dock lunch inbokat med älsk. Det blev Kalles kök och lövbit för min del medans Malin tog några tacobiffar. Såg ganska gott ut. Sen bar det hemåt för lite kaffe och matsmältning. Höll på att somna .. blev katastrofalt trött. Men jag lyckades hålla mig vaken.

Imorgon är det fredagsmys. Lördag blir tidig uppgång pga att Malin börjar 06:00 typ .. Vet aldrig med hennes tider, kommer och går som hon vill. Skitunge. Men fin för det.

Ikväll har jag inte lust med något. Inte ens att spela, tro det eller ej. Kanske kolla på handboll, det verkar ju gå 24/7 på tv4 sport. Kul det.

Är ensam hemma nu så kanske ska passa på att äta vettig mat? Har suttit och grisat i mig en halv påse cheeseballs. Kunde inte motstå att köpa det när jag gick förbi på Willys. Var där för att bara handla Nivea för läpparna .. men i detta fall blev det inte "bara" .. Jag som ska börja träna och allt, då blir det andra bullar. No snacks. Det kan bli svårt..
Men man måste försöka. Nu ska jag som sagt äta.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0