Nystart

Jaha, nu har man rent ut sagt blivit tvingad att börja blogga. Kanske inte så ansträngande för mig för jag sitter ju i princip vid datorn jämt när jag inte är med min älskade Malin.

Barnvakt idag, Lektanten Malin lovade att vara barnvakt och fick frågan att hjälpa :). Självklar vill jag det. I like children .. haha! Ganska kul faktiskt, trots att malin var och såg ut som en mupp.
Internt; Papa tor popp. Gissa vad det betyder ..

Nehe, ska försöka vara aktiv nu också då, nu när älski pälski har fixat en seriös och fin blogg åt mig. Fast det var trotsallt hennes idé. Men jag ska vara aktiv!

Nu ska jag göra annat , kanske kolla på ett avsnitt av Vad blir det för mat Säsong 3?
Vem vet, har ju redan kollat igenom heal säsong 2.

Sov gott!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0